Avond over REMER - Reisverslag uit Reeuwijk, Nederland van Jacoline Groenendijk - WaarBenJij.nu Avond over REMER - Reisverslag uit Reeuwijk, Nederland van Jacoline Groenendijk - WaarBenJij.nu

Avond over REMER

Door: Jacoline

Blijf op de hoogte en volg Jacoline

09 Oktober 2009 | Nederland, Reeuwijk

Hoi dinsdagavond 13 oktober geef ik een avond bij mij in de kerk.
Ik zal hier vertellen over het werk van REMER in Brazilie.
Je bent van harte uitgenodigd.
het begint om 19.30
Ichthuskerk
Nieuwdorperweg 1
Groetjes Jacoline

  • 09 Oktober 2009 - 15:21

    Ada:

    ik zal er zijn DV

  • 09 Oktober 2009 - 15:33

    Siem En Ria:

    Hoi, Jacoline ook wij zijn van plan te komen. Tot dan!

    groetjes,

    Siem en Ria

  • 09 Oktober 2009 - 18:39

    Tante Nel:

    Jammer, ome Aart is jarig, dus wij komen niet.

  • 09 Oktober 2009 - 20:25

    Joke Van Laar:

    Hoi Jacoline,

    We hebben andere plannen, maar bedankt voor de uitnodiging!

    Tot gauw!
    Groetjes van Joke

  • 11 Oktober 2009 - 13:00

    Miriam:

    Ha Jacoline, hoe is het om weer terug in NL te zijn? Lukt het een beetje met omschakelen? Heel veel succes in ieder geval met de re-entry. Je presentatie kan ik niet bijwonen aangezien ik naar de verjaardag van mijn vader ga. Maar heel veel plezier gewenst.
    Groetjes, Miriam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Reeuwijk

Jacoline

meer info over het project: www.helpmijleven.nl

Actief sinds 29 Sept. 2008
Verslag gelezen: 525
Totaal aantal bezoekers 59383

Voorgaande reizen:

29 Januari 2009 - 28 Juli 2009

BRAZILIE

Landen bezocht: